Cases waar we trots op zijn

case

Retail-bank | Customer Journey Sprint ®

Een Nederlandse retail-bank benaderde flowresulting met de vraag: “We versturen ieder jaar een paar miljoen jaaropgaven, hoe kunnen we de kosten hiervan verlagen en de NPS verhogen?” In een Customer Journey Sprint® van 4 weken tijd is samen met een team van de opdrachtgever de Customer journey opnieuw ontworpen. Met geweldige resultaten.

customer journey
case

Loyalis - Klantbeleving leidend van balie tot boardroom

Belangrijk maken van klantbeleving en sturen op NPS is één, maar hoe zorg je dat iedereen (van balie tot boardroom) actief bijdraagt aan de klantbeleving? Wat doen we er gericht aan in de dagelijkse operatie om de klantbeleving te stuwen?

employee journey
case

Obvion - Customer journey x Employee journey

De vraag aan flowresulting: help ons onze ambitie waar te maken, zodat klanten ons zien als partner voor het leven, zich verbonden voelen met ons, ons vertrouwen en écht enthousiast zijn.

customer journey employee journey
case

Volkswagen Bedrijfswagens - Servicebeloften

De vraag aan flowresulting: hoe kunnen we ons serviceniveau verder verhogen én maken we onze (potentiële) klanten duidelijk dat we de beste service in huis hebben?

customer journey fact-based service design
Translate »