Datum: ntb
Tijd: 09:30 – 17:30
Locatie: ntb
Het blijven waarmaken van de ideale Customer journey is alleen maar mogelijk wanneer het niet alleen het verhaal van de marketingafdeling is, maar leeft binnen het hele bedrijf. Wat je hierbij kan helpen is het opstellen van een Employee journey naast de Customer journey. De masterclass wordt gegeven door Anders Jansen en Marc Westeneng.
Bij dit soort meetings heb je het gevoel: meer, meer, meer!
Deelnemer oktober 2016
Wat levert deze masterclass jou op?
De masterclass over Customer journey brengt je concrete inzichten en inspiratie over het ontwerpen van een excellente ervaring voor jouw klanten en het blijvend waarmaken van deze ervaring. Bouwstenen van het programma zijn: aanpak van een Customer journey-traject, de elementen van de ideale Customer journey en het koppelen van de Employee journey.
Gedurende de masterclass pas je de theorie en praktische tips toe op de Customer journey van jouw organisatie. Concreet resultaat waarmee jij aan het einde van de dag naar huis gaat: een schets van je ‘eigen’ Customer journey map, inclusief assessment op de belangrijkste servicedrijfveren binnen die journey en concrete ideeën voor re-design.
Wat neem je deze dag mee?
- Inzicht in de bouwstenen van een ideale Customer journey, incl. assessment van de Customer journey van je eigen organisatie
- Inzicht in het werken met Customer journey mapping, incl opzet voor je eigen customer journey-map
- Inzicht in do’s & don’ts van een customer journey aanpak
- Inzicht in de bouwstenen van een ideale Employee journey, inclusief assessment van de Employee journey van je eigen organisatie
Wil je meer lezen over drie valkuilen die je wilt (en kunt) voorkomen bij een Customer journey? Lees dan hier het interview met Marc Westeneng in FACTO.
Op dit moment staat er geen masterclass gepland
Wil je op de hoogte gehouden worden wanneer de volgende masterclass plaatsvindt? Laat dan je gegevens achter!