flowresulting organiseert regelmatig Customer journey masterclasses. Geïnteresseerd? Hieronder kun je je inschrijven.

Kom naar een van onze masterclasses!

Mocht je de beschikbare data niet kunnen, maar wil je wel een keer deelnemen dan kun je dat ook aangeven, dan nemen we contact met je op wanneer er nieuwe masterclasses georganiseerd worden.

masterclass

Fact-based service design

Beter is niet altijd beter

04/10/2018
NIMA, Tribes Rotterdam

Het ontwerpen en verbeteren van proposities is altijd goed voor verhitte discussies binnen bedrijven. Want welke product- en servicekenmerken voegen nu de meeste waarde toe voor de klant? Is bijvoorbeeld sneller, duurzamer en meer maatwerk altijd beter?

masterclass

Klantgerichte wooncorporaties

Speciaal voor wooncorporaties

05/04/2018
Kantoor flowresulting

Kun jij deze vragen beantwoorden voor jouw wooncorporatie? Hoe bepaal je fact-based (dus niet op onderbuikgevoel) wat de effectiefste maatregelen zijn voor een hoger huurdersoordeel in de Aedes benchmark? Hoe richt je Customer Journey Reparatieverzoeken in zodat klantbeleving verbetert én tegelijk de kosten afnemen? Wat kun je leren van de klantbeloften van bedrijven als Volkswagen, Jumbo en Staedion?

masterclass

Fact-based service design

24/04/2018
Beter is niet altijd beter.

Het ontwerpen en verbeteren van proposities is altijd goed voor verhitte discussies binnen bedrijven. Want welke product- en servicekenmerken voegen nu de meeste waarde toe voor de klant? Is bijvoorbeeld sneller, duurzamer en meer maatwerk altijd beter?

masterclass

Customer journey-in-1-dag B2B

09/10/2018
Verschil maken in B2B markt

Wist je dat een bedrijfsklant tijdens zijn klantreis gemiddeld zes verschillende kanalen gebruikt? En dat bijna 65% van deze klanten gefrustreerd raakt vanwege inconsistente ervaringen? Wist je dat de B2B markt aan het ‘verconsumeren’ is? Waarin verschillen Customer journeys in B2B en B2C eigenlijk nog van elkaar? De antwoorden op deze en veel meer vragen krijg je tijdens de masterclass ‘B2B Customer journey in 1 dag’.

Key-note speaker gezocht?

De partners van flowresulting treden met regelmaat op als keynote speaker over onderwerpen als klantbeleving, NPS, Customer journey en extreme klantgerichtheid.

Klik hier voor een impressie van een presentatie van Ed Ram.
Klik hier voor een impressie van een presentatie van Marc Westeneng.
Klik hier voor een impressie van een presentatie van Anders Jansen.

Onze sprekers werden eerder bij o.a. NIMA en MIE (het grootste marketingevent van Nederland) beoordeeld als top 3 hoogst gewaardeerde spreker.

Neem voor meer informatie direct contact op met Ed RamMarc Westeneng of Anders Jansen, of met ons kantoor.

 

Laat je inspireren!

Vul je naam en mailadres in en ontvang tien keer per jaar ‘flowinspiration’. Een mail met inspiratie over excellente dienstverlening, video’s die raken, cases en succesverhalen die bijblijven.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.