flowresulting organiseert regelmatig Customer journey masterclasses. Geïnteresseerd? Hieronder kun je je inschrijven.

Kom naar een van onze masterclasses!

Mocht je de beschikbare data niet kunnen, maar wil je wel een keer deelnemen dan kun je dat ook aangeven, dan nemen we contact met je op wanneer er nieuwe masterclasses georganiseerd worden.

masterclass

Customer journey-in-1-dag B2B


Verschil maken in B2B markt

Wist je dat een bedrijfsklant tijdens zijn klantreis gemiddeld zes verschillende kanalen gebruikt? En dat bijna 65% van deze klanten gefrustreerd raakt vanwege inconsistente ervaringen? Wist je dat de B2B markt aan het ‘verconsumeren’ is? Waarin verschillen Customer journeys in B2B en B2C eigenlijk nog van elkaar? De antwoorden op deze en veel meer vragen krijg je tijdens de masterclass ‘B2B Customer journey in 1 dag’.

masterclass

Fact-based service design

16/11/2017
Beter is niet altijd beter.

Het ontwerpen en verbeteren van proposities is altijd goed voor verhitte discussies binnen bedrijven. Want welke product- en servicekenmerken voegen nu de meeste waarde toe voor de klant? Is bijvoorbeeld sneller, duurzamer en meer maatwerk altijd beter?

Key-note speaker gezocht?

De partners van flowresulting treden met regelmaat op als keynote speaker over onderwerpen als klantbeleving, NPS, Customer journey en extreme klantgerichtheid.

Klik hier voor een impressie van een presentatie van Marc Westeneng.
Klik hier voor een impressie van een presentatie van Anders Jansen.

Zowel Marc als Anders werden eerder bij o.a. NIMA en MIE (het grootste marketingevent van Nederland) beoordeeld als top 3 hoogst gewaardeerde spreker.

Neem voor meer informatie direct contact op met Marc Westeneng of Anders Jansen, of met ons kantoor.

 

Laat je inspireren!

Vul je naam en mailadres in en ontvang tien keer per jaar ‘flowinspiration’. Een mail met inspiratie over excellente dienstverlening, video’s die raken, cases en succesverhalen die bijblijven.

  • Dit veld is bedoeld voor validatie en moet ongewijzigd blijven.