Alle masterclasses

, Verschil maken in B2B markt

Customer journey-in-1-dag B2B-B2C

Wist je dat een bedrijfsklant tijdens zijn klantreis gemiddeld zes verschillende kanalen gebruikt? En dat bijna 65% van deze klanten gefrustreerd raakt vanwege inconsistente ervaringen? Wist je dat de B2B markt aan het ‘verconsumeren’ is? Waarin verschillen Customer journeys in B2B en B2C eigenlijk nog van elkaar? De antwoorden op deze en veel meer vragen krijg je tijdens de masterclass ‘B2B en B2C Customer journey in 1 dag’.

Customer Journey-in-1-dag B2B

Datum: ntb
Tijd: 09:30 – 16:30
Deelnemers: 12-15 deelnemers per keer
Locatie: ntb
Deelnameprijs 

Hoe maak je fans van je klanten? Verdiep je in de 5 principes van het ontwerpen van unieke klantervaringen tijdens de masterclass Customer Journey-in-1-dag B2B & B2C.

Reactie van deelnemer: “Bij dit soort meetings heb je het gevoel: meer, meer, meer! Ik zou zelf nog meer de diepte in willen gaan, door een journey opnieuw te designen aan het eind van de dag.”

Herken je dit?

  • ‘Customer journey’ is een modewoord in je organisatie, maar is te vaak een veredelde procesoptimalisatie. Hoe ontwerp je nu echt mooiere dienstverlening vanuit klantbeleving?
  • Er wordt vaak gesproken over het verbeteren van de klantbeleving in de B2C markt, maar hoe maak je in de B2B markt nu echt het verschil?
  • Klanten zien bedrijven als één geheel. Toch ontwerpen we onze dienstverlening vaak vanuit één team. Hoe organiseer je dit over afdelingen, processen en kanalen heen?
  • Het barst van de ideeën voor nieuwe proposities en betere service, maar de uitvoering daarvan loopt steeds vast. Waarom zien veel ideeën nooit het levenslicht?

Tijdens de masterclass ‘Customer Journey-in-1-dag B2B en B2C’ behandelen we al deze vragen en leer jij hoe je voor jouw klanten voortaan het verschil kunt maken. Flowresulting organiseert een eendaagse masterclass voor managers en marketeers die zelf aan de slag willen met de Customer Journey. Een dag boordevol bewezen inzichten, praktische toepassingen en eenvoudige tools.

Kom ook naar onze masterclass en ontdek:

  • Wat de vijf dingen zijn die klanten veranderen in fans.
  • Wat de zes verschillen zijn tussen een Customer journey in de B2C en in de B2B markt.
  • Waarom een Customer journey kansloos is zonder Employee journey.
  • Wat je morgen al kunt toepassen in je werk.

Wil je nu alvast meer weten over de drie valkuilen die je wilt (en kunt) voorkomen bij het ontwerpen van een Customer journey? Lees dan hier het interview met Marc Westeneng in FACTO.

Knipsel

Knipsel

Meer weten?

Of wil je op de hoogte gehouden worden wanneer de volgende masterclass is?

Neem dan contact met ons op.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.